Imadium

Jak zwiększyć sprzedaż?

Email Drukuj

Wspominałam wcześniej, że nasza firma zaczęła się prężnie rozwijać dzięki Wandzie Loskot - specjalistce od rozwoju małych firm - Polki, która osiągnęła sukces finansowy w USA. Utworzony przez nią Klub Przedsiebiorcy i prowadzony przez nią blog, dają możliwość spojrzeć na swoją firmę zupełnie inaczej, uporządkować zaległe sprawy, zaplanować działania i uczą jak zadbać o klienta. I oto ciekawostka z jej witryny:

statystycznie…

- 2% transakcji zawiera sie przy pierwszym kontakcie
- 3% transakcji zawiera sie przy drugim kontakcie
- 5% transakcji zawiera sie przy trzecim kontakcie
- 10% transakcji zawiera sie przy czwartym kontakcie
- 80% transakcji zawiera sie po 7 kontaktach

Jaki z tego wniosek? Po pierwsze: są bardzo małe szanse na zawarcie transakcji przy pierwszym kontakcie, zatem nie poddawaj się.

Po drugie: Zaprzyjaźnij się ze swoim potencjalnym klientem, kontaktuj się z nim jak najczęściej.

I po trzecie: Dbaj o tych, którzy już od Ciebie kupili, by kolejny raz również przyszli do Ciebie ze swoją potrzebą, bo prawdopodobieństwo, że drugi raz kupią od Ciebie jest bardzo duże.

Masz inne przemyślenia? Podziel się w komentarzu...


 

Dodaj komentarz



Created by SoftMatrix